Εγχείρηση

2015-01-27 19:14

Ίσως και να ‘τανε εγχείρηση

χωρίς αναισθησία

η καρδιά σε λήθαργο δεν πέφτει

και νόμιζα, δεν ήμουν άρρωστη

με άνοιξαν με νυστέρι

έφεραν ένα καθρέπτη από πάνω μου

έκλεισα τα μάτια

δεν μπορούσα να με κοιτάζω

ανοιχτή από μέσα

μα εκείνοι περίμεναν

να τα ανοίξω, να με δω.

Επώδυνη ως η εγχείρηση

χωρίς αναισθησία

η γνώση του εαυτού.

Το ειλικρινή αντίκρισμα

χωρίς φτιασίδια, μάσκες και περούκες

το ξεγύμνωμα των χρόνια κεκαλυμμένων

πληγών του παρελθόντος

για την υπέρβαση τους στο μέλλον

των αποφάσεων, που είχα ξεχάσει πως είχα πάρει και με είχαν καθορίσει

η προδοσία των ονείρων που τους είχα εμπιστευτεί την ζωή μου

το γκρέμισμα των μύθων

των πλασματικών προσδοκιών

των οχυρωμάτων σε ό,τι πιο πολύ έχω ανάγκη.

Αλήθεια. Αγάπη.

Αλήθεια αυτήν ζητούμε!

Υποσχέθηκαν, ή έλπιζα πως υποσχέθηκαν

πως θα με ράψουν

αργούσαν

«τι περιμένετε λοιπόν;»

τι περιμένουμε;

Αιμορραγούσα

ο χρόνος περνούσε

περνούσε και υποσχόταν

κατά την γνώμη των πολλών

πως θα γιατρέψει

πονούσα, αιμορραγούσα

όπως συμβαίνει στις γυναίκες

για να μπορέσουν κάποτε

να γίνουν μητέρες

να κυοφορήσουν την ζωή

Πήρα την απόφαση πως είχα πεθάνει

ήταν ο μόνος τρόπος να κρατηθώ στην ζωή

«οι πεθαμένοι δεν φοβούνται μην πεθάνουν»

Είχα μετανιώσει για ό,τι είχα ζήσει

για ό,τι δεν είχα...

Τέλος των συσσωρευμένων συμβιβασμών

Προστασία τέλος.

Βεβαιότητα, σταθερότητα, δειλία

σχολάσατε κυράδες μου

Γελώντας ειρωνικά ο χρόνος

ο έχων εξουσία

άρχισε το ράψιμο

χωρίς να ξέρει πως είχα κατακτήσει την γνώση

για το πώς θα τον κερδίσω.